24 listopada, 2010

Nova izdanja u svetištu Gospe od Pojišana

Uz obljetnicu 400 godina kapucina u Hrvatskoj, u sakristiji našega svetišta ovih dana po prigodnim cijenama možete nabaviti dvije nove knjige: 
"Franjevci kapucini" - koju je priredio fra Juro Šimić, povjerenik za pastoral zvanja Hrvatske kapucinske provincije, koja govori o nastanku i povijesti Reda manje braće kapucina u svijetu općenito, dolasku kapucina u hrvatske krajeve i hrvatskim kapucinima danas, te brojnim zanimljivostima ovog Reda, te:

"Pokloni se drvu križa" - zbirku prekrasnih marijanskih pjesama autorice Maje Filipić, od kojih donosimo ovdje jednu posvećenu našoj Gospi od Pojišana:


Gospe moja od Pojišana,
zaštitnice i majko svih mornara.
Volija sam te Gospe,
više nego mater svoju,
moje dičje srce kucalo je za te,
Gospe moja od Pojišana.
Bila si s menom Gospe,
u mižeriji i nevoji,
bila si s menom kad sam plaka,
i kad sam se veseli.
Čuvala me ka mater dite svoje,
Gospe moja od Pojišana.
Molija san te Gospe,
da mi čuvaš oca i sve mornare
koji plovi u tuđini,
molija sam te za ovi grad,
njegove jude, mladost,
molija sam te da više nikad ne bude rata,
gladi i nevoje,
da se svi judi vole ko braća.
Gospe moja od Pojišana,
nisan više dite, ostarija san Gospe,
ali moje srce kuca za te,
ka kad san bija dite
i moli te Gospe, Gospe moja od Pojišana.
ne daj da ovi naš grad zaluta u neveri,
neka brodi, raste, cvita
u Tvojoj jubavi Gospe,
Gospe moja od Pojišana.
 Maja Filipić

Nema komentara:

Objavi komentar

USKORO! PojišanTV

Watch live streaming video from pojiantv at livestream.com
PojišanTV - prva hrvatska katolička internet televizija i live streaming - religijski program i prijenos događanja u našem svetištu uživo putem interneta