16 listopada, 2009

NOVOSTI U NAŠEM SVETIŠTU - kateheze za odrasle

HODIMO U VJERI - svakog ponedjeljka u 19,45 sati u našem Svetištu je prilika za produbljivanje sadržaja tvoje osobne vjere!

Još daleke 2005. godine u Glasu Koncila je osvanulo otvoreno pismo jedne vjernice iz jedne župe:

Zovem se Milica. Imam veliku želju izreći svoju potrebu i nadam se da je ovo pravo vrijeme. Još u mladosti primila sam sve sakramente, a onda kroz nekoliko desetaka godina samo praznina, teškoće i nikakva vjerska praksa. Nakon što sam se našla u velikoj životnoj krizi, prijatelji me uputiše na Kursiljo. Otvorile su mi se oči. Ponovno sam dobila nadu i smisao života i vidjela da je to i tu ono pravo. Vratila sam se kući i u župu i pokušala »iskoristiti« sve što je bilo moguće: literatura, knjige, tisak, hodočašća, radijske emisije, seminari, redovita misa. Ipak osjećam da ne mogu dovoljno napredovati u vjeri i radosti života. Svjesna sam da mi treba proći sustavno jedan temeljiti ciklus kateheze za odrasle. Želim proširiti svoje znanje o vjeri i Crkvi te želim produbiti svoj odnos prema Bogu i ući u veće zajedništvo s braćom ljudima. U našoj župi zasad još nema te prilike, a ja osjećam da ne bi bilo dobro da forsiram župnika. Moja župa je na sjevernom rubu Zagrebačke nadbiskupije gdje se radi na Sinodi, a u župi još o tome nema govora. Rado bih se priključila redovitoj katehezi u nekoj drugoj župi, kad bi to bilo ponuđeno, barem jednom tjedno poslije mise. Molim se Duhu Svetome i očekujem takvu mogućnost, jer ne mogu ni Bibliju sama korisno čitati. Osim toga, radujem se pravoj prijateljskoj vjerničkoj zajednici u kojoj se mogu izmijeniti iskustva i dobiti odgovori na mnoga pitanja, te biti koristan i za druge. Želim to i svima, tolikim drugim ljudima koji lutaju amo-tamo tražeći svoje mjesto u svojoj Crkvi. Očekujem da to čuju župnici i drugi odgovorni u Crkvi.
Milica

Od tada na ovamo, a prošlo je već više godina, svaka ozbiljna župa shvaća da je potrebno sustavno osim kateheze najmanjih u župi dati mogućnost i za produbljivanje vjere odraslih. I naša se župa od prošlog ponedjeljka, 12. 10. pridružuje ovoj inicijativi. Svakog ponedjeljka u sadržajnim susretima svi koji to žele imaju priliku produbiti svoju vjeru, razmatrajući aktualna pitanja života Crkve i sadržaja svoje vlastite vjere u svakodnevnom životu.

Dodajte ovo i u svoj podsjetnik klikom na priloženi link Google kalendara događanja u našoj župi:

Nema komentara:

Objavi komentar

USKORO! PojišanTV

Watch live streaming video from pojiantv at livestream.com
PojišanTV - prva hrvatska katolička internet televizija i live streaming - religijski program i prijenos događanja u našem svetištu uživo putem interneta